vhjgfhgfh

 

עמוד הבית > מאמרים בנושאים כלליים > יעוץ פרטני למשפחות

יעוץ פרטני למשפחות

אם יש משהו שכולנו חולמים עליו זה על הרגע שבו תהייה לנו משפחה, בין אם מדובר על משפחה גדולה או קטנה. עם זאת, לא אחת קורה שדווקא כאשר אנחנו מגשימים את החלום וכאשר הילדים מגיעים ונכנסים למשפחה, החיים מתהפכים ונראים כמו משהו שאי אפשר להתמודד איתו. בבת אחת אנחנו הופכים להיות מזוג צעיר וחסר דאגות להורים שצריכים להתמודד עם לא מעט משימות, דאגות ואפילו חרדות. לכן ברור מדוע לא כולנו מגיבים באותה צורה לשינויים האלה, ואם אתם זקוקים לעזרה, כדאי שתדעו שיש לכם אל מי לפנות. בנוסף לכל אלה, לא אחת נשים סובלות מדיכאון של אחרי לידה, וכדאי מאוד לדעת שבמקרים מסוימים עדיף אפילו לקחת תרופות נגד דיכאון כדי לא להחמיר את המצב. מה שבטוח, זה שאם אתם מרגישים קושי ואם אתם לא לגמרי יודעים איך להתמודד עם המצב שאליו נקלעתם, כדאי לכם לפנות לקבל עזרה מקצועית.

כיצד טיפול פסיכולוגי יוכל לעזור?

אם אתם תוהים איזה סוג של עזרה כדאי לכם לקחת מומלץ לחשוב, בין היתר, על האופציה של פגישות פרטניות עם פסיכולוג, שכן לפעמים לדבר על הדברים זה מה שעוזר לנו לעשות בהם סדר. יש אנשים שבטוחים שהם לא יוכלו לדבר עם פסיכולוג כי הוא הרי לא מכיר אותם ולא מכיר את הבעיה מקרוב, אך האמת היא, שזו טעות. לפעמים דווקא בגלל שמדובר על אדם שאינו חבר שלנו או חלק מהמשפחה שלנו זה מה שהופך את השיחות איתו ליותר יעילות. כדאי לדעת שיש אפשרות גם לקחת קורסים בהורות או להשתתף בכל מיני סדנאות של הנחיית הורים, דבר שבהחלט יוכל לעזור לכם כי תרגישו שאתם לא לבד. בסדנאות כאלה יש שיתוף וכל זוג הורים יכול לשמוע עצות של אחרים, אז למה שלא תתחילו להתמודד עוד היום עם הקושי שאתם מרגישים?

ייעוץ לכל המשפחה

חשוב לדעת שכאשר מדברים על שירותי ייעוץ פסיכולוגיים מדברים על ייעוץ שאפשר ליהנות ממנו בדרכים שונות. מעבר לאופציה של ייעוץ פרטני ופגישות אישיות, אתם יכולים להגיע אל הפסיכולוג גם כמשפחה מגובשת שרוצה להתמודד עם הכול ביחד. במקרים כאלה אומנם יהיה יותר מורכב למצוא את השעה ואת היום שיתאים לכל המשתתפים, אך אתם תארו שיהיה לפגישות כאלה ערך רב. ככל שתתחילו להתמודד מהר יותר עם מה שמטריד אתכם ועם מה שקשה לכם כך תהיו קרובים יותר לפתרון, אז למה לא? בעיות משפחתיות וקשיים מהסוג הזה הם בדרך כלל מסוג אותם הקשיים שלא עוברים ככה סתם עם הזמן, וחשוב להיות מודעים לכך. כדאי לפנות אל פסיכולוג מקצועי שמכיר את התחום לעומק ושיוכל ללוות אתכם לכל אורך הדרך, עד אשר תרגישו שאתם מתמודדים טוב יותר עם המצב.

 

>>> כדאי לדעת: פרופסר לאון גרינהאוס בראיון לאתר ראשונט על מחלות פסיכוגריאטריות

צרו קשר


    צרו קשר


      צרו קשר עם פרופסור לאון גרינהאוס


        דילוג לתוכן