vhjgfhgfh

 

עמוד הבית > מאמרים בנושאים כלליים > מחפש פסיכיאטר בתל אביב

 

מחפש פסיכיאטר בתל אביב?

המרכז לטיפול מתקדמים מיינד קליניק בהנהלת פרופסור לאון גרינהאוס פסיכיאטר מומחה לטיפול בחרדה ודיכאון, מאניה דיפרסיה, סכיזופרניה טיפול בקטמין ומומחה בחוות דעת פסיכיאטריות.

מטופלים הפונים למיינד קליניק יתקבלו להערכה ראשונית מקיפה על ידי פרופ’ גרינהאוס שכבר בביקור הראשון יתווה את הקו הטיפולי המתאים ביותר למטופל. קו טיפולי זה יכול לכלול טיפול תרופתי מותאם בצורה אישית, הפנייה לטיפול פסיכותרפי, טיפול בגרייה מגנטית למוח- Deep TMS– או הפנייה לטיפול בקטמין במצבים של דיכאון או תסמונת פוסט טראומטית עמידים לטיפול. במצבים קליניים מתאימים פרופ’ גרינהאוס יציע למטופל לבצע בדיקה פרמקוגנטית (בדקת רוק להתאמה של טיפול תרופתי) שיכולה לסייע בבחירה עבור המטופל של התרופות מתאימות יותר ושיגרמו לפחות תופעות לוואי.  

אם אתם זקוקים לטיפול על ידי פסיכיאטר בתל אביב, במרכז מיינד קליניק ניתנים מגוון הטיפולים הפסיכיאטרים והפסיכולוגים למתמודדים עם הקושי במקום אחד. במסגרת קליניקה מודרנית, נינוחה ועם סודיות רפואית מובטחת. הקליניקה ממוקמת במרכז תל אביב מול כיכר רבין עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית.

לפי סטטיסטיקות של משרד הבריאות כ-20% מהאוכלוסייה תדווח על מצבים פסיכיאטרים הדורשים התייחסות טיפולית. המצבים הקליניים בפסיכיאטרי כמו מצבי חרדה, דיכאון, הפרעה ביפולרית, פסיכוזות, תסמונת פוסט-טראומטית, פוביות, ועוד מובילות לסבל נפשי רב ולפגיעה תפקודית משמעותית. כמו כן, בני הזוג והמשפחות של המטופלים, נמצאים באותה מערבולת וזקוקים לעיתים לתמיכה והכוונה איך להתמודד עם המצב המורכב שנוצר. חלק נוסף של האוכלוסייה ימצא במשבר פסיכולוגי אישי כתוצאה מאירועי חיים שליליים כמו מוות של אנשים יקרים להם, קשיי פרנסה, קונפליקטים זוגיים או של הורות, כישלונות בהתפתחות מקצועית, ועוד. טיפול פסיכיאטרי נכון ומדייק וטיפול פסיכותרפי-רגשי יכול לסייע רבות בהתגברות של מצבים אלו ומניעת הופעתם בעתיד.

התמקצעות של פרופסור לאון גרינהאוס

פרופ’ גרינהאוס רכש את ניסיונו הקליני הרחב בישראל ובארצות הברית שם הוא ניהל מחלקת מחקר של מחלות מצב הרוח. במהלך השנים הוא התמקצע בטיפול התרופתי והסומטי של מצבים פסיכיאטרים מורכבים. בישראל הוא בין הדמויות המקצועיות המובילות שהביא את הטיפול בגרייה מגנטית- Deep TMS לקליניקה הפסיכיאטרית. שיטות של גרייה מוחית הם דרך חדשה בטיפול של מצבים של חרדה, דיכאון, תסמונת אובססיבית קומפולסיבית-OCD, ועוד. טיפולים אלו יכולים להינתן לבדם ללא תוספת תרופתית או בשילוב עם תרופות. השילוב של גרייה מוחית טיפולית וטיפול תרופתי מצליח לעיתים קרובות לטפל במטופלים רבים אשר טיפול תרופתי בלבד סייע רק באופן חלקי.  

טיפול נוסף שמתבצע במיינד קליניק בשיתוף צמוד עם המרכז הרפואי אסותא רמת החייל הוא הטיפול בקטמין באינפוזיה. טיפול זה הוא חדשני ומיועד לאנשים עם דיכאון או תסמונת פוסט-טראומטית שלא הגיבו לטיפולים אחרים. משרד הבריאות אישר לפרופ’ גרינהאוס לבצע את הטיפולים של קטמין לפי פרוטוקול טיפולי מיוחד שהוא פיתח.

צרכים טיפוליים נוספים שיכולים לקבל מענה דרך מיינד קליניק ופרופ’ גרינהאוס הם: ביקורי בית למקרים שלא מסוגלים להגיע לקליניקה, עריכת חוות דעת מקצועית בתחומים משפטיים או של ביטוח הלאומי, ומתן דעה מקצועית שנייה למטפלים שזקוקים להערכה מקצועית מעמיקה נוספת. 

צרו קשר


    צרו קשר


      צרו קשר עם פרופסור לאון גרינהאוס


        דילוג לתוכן